Elverbørn returret på legetøj
Elverbørn fri fragt til GLS Pakkeshop og Erhverv
Elverbørn levering
Elverborn Kunderservice
Lager i Silkeborg - mulighed for afhentning.

 

Forside

Ofte stillede spørgsmål

Har du et spørgsmål som du ikke får besvaret via nedenstående - er du altid velkommen til at skrive til os på mail@elverborn.dk. Så svarer vi dig indenfor 24 timer på hverdage. Hjælp os med at hjælpe dig!

 

Hvorfor kan jeg ikke putte varer i kurven?

Hvis kurven er tom, selvom du har tilføjet en vare kan det skyldes to ting.

1 - Din sikkerhedsindstilling i browseren er sat til "høj".

Klik her for at få vist hvordan du ændrer din sikkerhedsindstilling til "mellem"

2 - Dine indstillinger tillader ikke "cookies"

Klik her for at få vist hvordan du får computeren til at tillade cookies.

 

Hvornår får jeg mine varer?

Vi sender varer hver dag.

Bestillinger foretaget inden kl. 14 man.-tors. samt fredag inden kl.12 - sendes typisk samme dag. Bestillinger efter disse sendes den efterfølgende hverdag.

Har du derfor foretaget en bestilling fredag efter kl. 12 vil denne sandsynligvis først blive afsendt mandag.

Bemærk at vi normalt ikke sender pakker i weekenden.

 

Kan jeg fortryde mit køb?

Ja du har altid ret til at fortryde et køb eller dele af et køb. Hvis du fortryder skal du selv betale prisen for at sende pakken

tilbage. Når vi har modtaget varen vil vi krediter beløbet tilbage til det kort og den konto, som du brugte i forbindelse med købet. Elverbørn.dk tilbyder altid hele 30 dages returret.

Vi beder dig medsende kopi af faktura når du returnerer pakken - herved fremmes ekspeditionstiden.

 

30 dages returret - Kan jeg få mine penge retur?

Ja du kan altid få pengene retur, hvis du fortryder et køb. Elverbørn har udvidet fortrydelsesretten til 30 dage (normalt 14).

Fortrydelsesretten gælder fra den dag du modtager varen.

 

Hvilke reklamationsrettigheder har jeg?

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Elverbørn og forklare, hvori

fejlen eller manglen består. Du bedes venligst kontakte os inden du sender varen tilbage til os.

Reklamation kan foretages ved at kontakte kundeservice på mail@elverborn.dk eller tlf 20 11 04 05.

 

Varen er udsolgt - kan jeg få en mail, når varen igen er på lager?
  
Ja du kan nemt få en mail, når vi har varen på lager igen. Du kan henvende dig på telefon eller på mail og fortælle os hvilken vare det drejer sig om. Så sender vi dig en mail når varen atter er på lager.
 
 
 
Har I en butik/Kan man selv hente sine varer?
 
Ja, du kan efter aftale hente dine vare i Silkeborg. Adressen er Georg Jensens Vej 6F i Silkeborg. Mandag til torsdag 8 til 15 og fredag 8 til 13
 
 
Jeg arbejder for en institution. Kan jeg købe med mit EAN nummer?
Ja, det kan du sagtens. Lær mere under Køb med EAN nummer.